Obserwatorzy

czwartek, 9 sierpnia 2012

Podziękowań nadszedł czas!

Witam wszystkich i tych ,którzy zagościli u mnie na stałe i tych którzy zaglądają tu przypadkowo.Zamieszczając dzisiejsze zdjęcia moich prac ,które zrobiłam na zamówienie ,co prawda dla rodziny ale zawsze coś chciałam złożyć podziękowania.Tak więc :
 DZIĘKUJĘ!!
maggii   za świetny kursik wyplatania butka,robię postępy myślę że jeszcze ze 100 i będzie idealny http://handmadebymaggii.blogspot.com
Ani Krućko  za kursik róż z krepy ,moje nie są tak piękne a i tak się podobają http://annakrucko.blogspot.com
ewoz  za to że wspomniała o mnie u siebie i zachęciła parę osób do odwiedzin mojego skromnego bloga http://domowerobotki.blogspot.com/
i oczywiście całej reszcie za odwiedziny i miłe komentarze

jeszcze raz wielkie dzięki a to już prezentacja,miłego wieczoru pozdrawiam











9 komentarzy:

  1. no nie powiem, komplecik wyszedł Ci świetnie, bucik pierwsza klasa :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne prace :-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie-też dopiero startuję z blogowaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różyczki piękne! A bucik rewelacja!!! :))) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Basiu za odwiedziny :) Twoje prace są rewelacyjne, dlatego pozwolę sobie zostać tu na dłużej :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz piękne, bardzo oryginalne rzeczy. Chętnie zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bucik jest rewelacyjny,a koszyk bardzo oryginalny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace, bardzo mi się podobają, są cudne, tej techniki jeszcze nie próbowalam choc mnie korci

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzooooo ładne zarówno bucik jak i koszyczek a różyczki rewelacja

    OdpowiedzUsuń