Obserwatorzy

czwartek, 27 czerwca 2013

Parasolka i ... :)

Witam nowych obserwatorów i Was stałych bywalców :)
U mnie znów od kilku dni brzydka pogoda ,więc jako nisko ciśnieniowiec śpię na stojąco i z utęsknieniem czekam na słoneczko .Najgorsze jest to że pomysłów w głowie ciągle przybywa a zapał gdzieś się ulatnia .No ale ponoć już od jutra ma być lepiej .A dziś właśnie co ukończone prace :)

 parasolka dla wychowawczyni mojej córki :)


















 bukiecik dla wychowawczyni mojego syna :)















Mam nadzieję że się spodobają :)A Wy co myślicie ?
A teraz zmykam czekać na słoneczko :)

17 komentarzy:

  1. Basiu, mnie zauroczyła przede wszystkim parasolka. Jest super :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Parasolka jest niesamowicie piękna, na dodatek w moich ulubionych kolorach:) A bukiecik po prostu bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rewelacyjne prace Na pewno sprawia radość wychowawczynią

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie że się spodobają !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu parasolka świetna i w fioletach ,a bukiecik bardzo imponujący i ciekawy z tych rajstopek,ciekawe komu je podkradłaś :)Pozdrowionka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu właśnie musiałam specjalnie kupić hehe bo moja córa już z takich kolorowych wyrosła :)

      Usuń
  6. Basiu,parasolka i bukiecik - przepiękne :)
    Złote rączki masz :)
    Pozdrawiam milusio :)***

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace:) Panie będą zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Acha ,czyli na kręgach mam powiadomienie o Twoim wpisie i wiem że masz nowego posta i mykam wtedy na Twojego bloga:) Bukiecik w parasolce jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow parasolka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Owszem podobają mi się, ale jak to można wykonać???

    Bardzo oszczędne są te posty....

    OdpowiedzUsuń
  11. MTTEAM ja uczyłam się z różnych źródeł ,jest dużo blogów na temat papierowej wikliny i na niektórych są kursy jak wykonać daną rzecz .U mnie też znajdziesz 2 kursy na wykonanie koszyka i buta :) A uwierz zrobienie takiego kursu wymaga czasu :) A jeśli chodzi o oszczędność w pisaniu to zdecydowanie wolę tworzyć niż pisać :)pozdrawiam serdecznie i zapraszam do ponownych odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń