Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

Kura czy łabędź ?

Dziś troszkę nietypowy będzie ten mój wpis.
Zawsze się chwalimy co fajnego udało nam się stworzyć natomiast ja Wam dziś pokarzę prace,z których nie specjalnie jestem dumna.Bo przecież każdy ma swoje wzloty i upadki.I te prace pokazuję że mnie dopadło to drugie.Postanowiłam pokazać te prace bo i tak wszyscy wiedzą że geniuszem nie jestem i nie wszystkie prace muszę mieć udane.
A więc pierwsza praca to koszyk kura ,ale czy na pewno ?
Mnie jakoś bliżej do łabędzia ,a wy co sądzicie?
A druga to kosz ,miałam plan do niego włożyć winko,kawę i jakąś bombonierkę i podarować komuś w prezencie.Ale oczywiście przekombinowałam z uchwytem ,chciałam żeby był ogromny a tu klapa.Drut chyba miałam za cienki i się powyginał ale co ja tu będę się rozpisywać sami zobaczcie i oceńcie.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze -buziaki dla Was i pozdrawiam:)

9 komentarzy:

  1. Baśka!! przywołuję Cię do porządku!! co to za mazgajenie się?? Prace są super i nie jedna osoba (w tym ja) chcialaby umiec zrobic je tak, jak Ty twierdzisz ze je sknocilac. KONIEC NADAWANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z Ewą,prace piekne,bede tu zagladac i podgladac,a ten kosz super sama musze sobie taki zrobic

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu bardzo ładna ta ptaszyna twoja do tego zgrabna i powabna.A tak poważnie wyszła świetnie i głowa jest extra.Bardzo mi się podoba.Jak już pisałam czekam teraz na wielkanocną gąskę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana piękna ptaszyna, nie wiem, co Ty od niej chcesz!:) Kosz tez rewelacyjny, ale w rączkę musisz dawać grubszy drut, ja już się sparzyłam na cienkim drucie w uchwycie i teraz daje grubszy, zwłaszcza jeśli kosz jest przeznaczony na cięższe rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem o czym Ty piszesz?Kurka jest świetna,a koszyczek bardzo ciekawie upleciony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedmowczynie maja racje. Co Ty chcesz od tych koszykow? Sa naprawde piekne. Jak kura Ci sie nie podoba, to ja ja zabieram. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do przedmówczyń: koszyki są super :) A jeżeli ich nie chcesz, to zawsze możesz zrobić rozdawajkę ;) Oczywiście żartuję, a koszyki naprawdę są świetne. Może zrobisz kursik: jak wykonać wiklinową kurę? Ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko czas mi pozwoli to oczywiście zrobię kursik kury :)

      Usuń
  8. Piękne prace:) Ptaszynka jest rewelacyjna:) A koszyczek właśnie z takim splotem mi się marzy - tylko jakoś na razie nie mam sił, ażeby się za niego zabrać:)

    OdpowiedzUsuń