Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2013

kręcenie rurek wiertarką

Ostatnio pokazałam Wam jaką ilość rurek udało mi się skręcić w ciągu jednego dnia.Oczywiście bardzo pomocna była wkrętarka mojego męża ,hehe dobrze że ma jeszcze jedną bo nie mógł by wykonywać swojej pracy bez sprzętu .Ale oczywiście pomysł z takim kręceniem rurek nie wyszedł ode mnie.Linka do filmiku instruktażowego dostałam od samego autora i ja jako pilna uczennica studiowałam pilnie i się nauczyłam .
Oczywiście autorem i świetnym nauczycielem jest tadam:
                                                         WUJEK PRZYRODA
 http://www.youtube.com/watch?v=OvW_dodV_kU

Kochani jak jest jeszcze ktoś kto nie zna Wujka Przyrody i nie widział jakie cuda potrafią stworzyć jego zręczne paluszki to zachęcam do odwiedzin.
Znajdziecie go :
tu i tu
Mam nadzieję że trochę wam pomogłam ,oczywiście każdy musi znaleźć swój patent na kręcenie ja na przykład nie kręcę w powietrzu tylko na stole.Jak tylko będę miała chwilkę to zrobię filmik jak ja to robię a na razie uczcie się od Wujka Przyrody :)
Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za odwiedziny :0

6 komentarzy:

  1. Super pomysł :) na pewno spróbuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze widziałam i powiem,że extra mu to wychodzi,pytanie brzmi czy mężuś mi wiertarkę udostępni;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałabym pożyczyć i wujka Przyrodę i wiertarkę.Męża mam ,no ale obawiałbym się jego obcowania z taką techniką...Jak to kiedyś mi powiedział,że on jest stworzony do innych celów)(chodziło o wkręcenie haczyka na kwiatka)Ale pomysł świetny.pozdrawiam wujka Przyrodę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już też sie nzuczyłam skręcać rurki wkrętarką i też nie trzymam w powietrzu,bo 'paski mi fruwają.Mam ją na stole w pozycji leżącej ,jak najbliżej stołu,tak mi najwygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny filmik, super pomysl, nie wiedziałam jak zabrać sie za skręcanie rurek, moze w końcu spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mój blog po odbiór wyróżnienia "za dobrze wykonaną robotę" :)
    http://koronkowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń