Obserwatorzy

piątek, 25 października 2013

kolejne prace :)

Witajcie dzisiaj będzie hurtem :)
Przygotowywałam się do pewnej wystawy więc i czasu  na posty było niewiele ale o tym w kolejnym wpisie .Teraz kilka moich prac :)
 filiżanka ,robiona na specjalne zamówienie hehe już całkiem podobną zrobiłam :)

 bucik ,tym razem nie ze sztucznymi kwiatami a z naturalnym wrzosem :)

 kolejna filiżanka ,tylko kolory zmieniłam :)
 no i był "pan winko " teraz czas na "pana wódeczkę " hehe





















Mam nadzieję że prace Wam się spodobały i jeszcze tu wrócicie :)
A na koniec chciałam przywitać nowych obserwatorów :)

11 komentarzy:

  1. Kwiatowo bardzo :) A z "pana wódeczki", to zawadiaka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się wszystko, o i jest nawet różowy akcent;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu rewelacja! piekne prace poczyniłaś :D pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace,pozdrawiam:)
    http://na-hali-u-hali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne prace! A ta filiżanka w kolorze zielonym bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Twojego bloga do Liebster,zapraszam po szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne, cieszą oko:)) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://katmar-wposzukiwaniusiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja wyobraźnie nie przestanie mnie zadziwiać ... heh cuda cuda cuda... Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń