Obserwatorzy

środa, 8 stycznia 2014

Aniołowo -Orkiestrowo :)

Witajcie po dłuższej przerwie.Trochę się rozleniwiłam przez ten okres świąteczny ,ale powoli, powoli się rozkręcam.
Zanim zacznę się przechwalać swoimi robótkami w nowym roku to czas na wielką akcję .
Pamiętacie kurs Ani Krućko na Anioła  ,wtedy też zorganizowała warsztaty u siebie, i anioły które tam powstały mają pójść na licytację  Wielkiej  Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na stronie Wzgórza Twórczych Serc ukazał się również post ,w którym Ania zachęcała wszystkich do organizowania takich właśnie warsztatów w swoich okolicach .I otóż ja i moja serdeczna blogowa( i nie tylko) przyjaciółka ,bo po roku znajomości z nią ciężko nazwać ją koleżanką :) Gośka Mańkiewicz (hehe dla większości znana jako gojka80 ) postanowiłyśmy podjąć to wyzwanie i zorganizować takie warsztaty w gimnazjum w Rudzicy .Oczywiście warsztaty się udały i dzieciaki w tym mój 7-letni syn hihi wykonały aniołki .Z tego miejsca gorące podziękowania dla dyrektora Gimnazjum w Rudzicy pana Jana Borowskiego za udostępnienie sali ,oraz pani Barbarze Szimke za pomoc w prowadzeniu tych warsztatów .




























Prócz tego na warsztatach ,na które wraz z Gośką uczęszczamy też się pomysł spodobał i powstały kolejne .Tu niestety zdjęcia nie dopisały bo wszystkie panie były tak pochłonięte pracą że nie miał kto ich robić :)
Serdecznie  dziękujemy całej "Babskiej Pracowni Twórczej " za przekazane aniołki :)



aniołki dzieciaków :)





 aniołki naszych warsztatowych koleżanek :)









I na koniec mój mały wkład niebieska anielica :)




















Wszystkie Anioły będą licytowane w najbliższą niedziele w Chybiu .
Mam nadzieje że znajdą się chętni aby pomóc i zakupić któregoś anioła wykonanego z dobroci naszych serc.
No to co ? gramy do końca świata i o jeden dzień dłużej :)
Sie Ma :)

1 komentarz: