Obserwatorzy

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Pomagajmy

Witam wszystkich odwiedzających ,komentujących i oczywiście nowych obserwatorów.
Dziś może troszkę nie typowo ale z akcentem moich zdjęć.
Od jakiegoś czasu staram się pomagać tym ,którzy tej pomocy potrzebują i powiem Wam ze jest to niezmiernie fajne uczycie ,wiedzieć że moja pasja i to co stworzą moje ręce przyczyniły się by było lepiej na tym świecie .Chociaż i mnie dopada czasem niemoc i mam strasznego doła to są osoby mi bliskie ,które mnie potrafią ostawić do pionu ,dać przysłowiowego kopniaka.Przyznam się szczerze że mój początek roku nie należał do najszczęśliwszych ale znalazły się osoby ,które i mnie pomogły.Teraz już wiem na pewno że dobro powraca .Dlatego staram się jak mogę by pomagać dalej na tyle ile potrafię.Piszę o tym bo dziś kolejne moje prace ,tym razem pojechały by pomóc Justynce .Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej to zapraszam na profil Pani Danuty Więcek .




























Na koniec jeszcze pochwalę Wam się że mój anioł przekazany na WOŚP został wręczony jako nagroda dla zwycięskiej drużyny w turnieju siatkówki :)
A jeśli chcecie więcej szczegółów to zapraszam do Gojki  tam pełna relacja i zdjęcia :)
papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz