Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Pożegnanie grypy i duuży kosz.

Witajcie kochani:)
Za mną koszmarny tydzień ,najpierw zachorował syn,a potem oczywiście ja.To dopiero masakra ,czujesz się jak by cię autobus przejechał a tu jeszcze dom do ogarnięcia .No nic tylko podciąć sobie żyły.Ale jakoś dałam radę i  grypa już spakowana ,czekamy już teraz tylko na pociąg,a że wszyscy wiemy jak to u nas jest z koleją(hi,hi), to może to jeszcze potrwać kilka dni .


Jeszcze przed zachorowaniem zrobiłam duży kosz ,niestety przez moją niedyspozycję musiał poczekać na wykończenie.No ale się doczekał i dziś już jest gotowy do prezentacji.Nie wiem czy wam się spodoba ,ale ja jestem zadowolona .Teraz nie pozostało mi nic innego jak znaleźć dla niego nowe lokum.




Chciałabym Wam jeszcze podziękować za odwiedziny,tzn.że wam się tu podoba i czekacie na nowe moje twory.
Pozdrawiam Was cieplutko :):)

13 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba ,ach i ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, no i fioletowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu super koszyk:) Kolorek urzekający:) Tworzysz cuda:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny i ten kolor piękny:) Z chęcią bym Ci go porwała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekaliśmy i doczekaliśmy się nowego wytworu;)Warto było czekać,bo kosz superowy i ma superowe kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!! a lokum musi być gdzieś na widoku :) szkoda byłoby gdzieś odstawiać go w kąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny kolorek! Powrotu do zdrowia zycze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka życzę, a kosz jest rewelacyjny!! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. kosz ekstra, szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Using Mulch Grow Better Tomato Plants Five Great Benefits Of Cedar Mulch

    Also visit my blog post :: Ozaukee county tree nursery
    Visit my web site ... grafton tree nursery

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny koszyk, muszę się nauczyć tej cudownej techniki!cieplutko pozdrawiam i synkowi zdrowia życzę, aby jak najmniej antybiotyków!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy można u ciebie zobaczyć,ja dopiero zaczynam.Zapraszam do siebie
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń