Obserwatorzy

czwartek, 26 lipca 2012

Początek

Z zamiarem stworzenia swojego bloga nosiłam się już od dłuższego czasu ale sama nie wiedziałam jak się do tego zabrać i o czym miał by być.Bo cóż taka ''kura domowa ''jak ja może mieć do powiedzenia ,lub czym może się podzielić z innymi.Mąż,dzieci,pies od rana do wieczora, 7 dni w tygodniu powoli zaczynałam dostawać    do głowy musiałam się czymś zająć w wolnym czasie.Zainteresował mnie quilling i zaczęłam się uczyć i tworzyć -w późniejszym czasie wstawię fotki co z tego wyszło,a teraz zachwyciłam się wikliną papierową .I tak zaczęła się przygoda z rękodziełem i pisaniem bloga ,bo przecież gdzieś te moje prace muszę pokazać a może kogoś tym zainteresuję.Zobaczymy.Następnym razem pokażę wam co mi wyszło z tego wyplatania.
Do usłyszenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz