Obserwatorzy

poniedziałek, 17 grudnia 2012

:))

Witam wszystkich obserwatorów.Dziś trochę nie typowo bo bez zdjęć ,jakoś przed świętami nie wiem w co mam ręce włożyć.Kończę powoli ostatnie świąteczne wyplatanki i mam zamiar zafundować sobie przerwę.Oczywiście coś wam jeszcze pokażę jak tylko skończę .Na razie uporałam się z paczkami i już nie długo zapukają do swoich adresatów.Ale o tym to pewnie dowiecie się z osobnych wpisów.Natomiast teraz chciałam wam się pochwalić tym co mnie ostatnio spotkało.Otóż jakiś czas temu otrzymałam wiadomość od Anetki ze strony www.papierowawiklina.pl.  z zaproszeniem do grona wspaniałych ludzi.Oczywiście zgodziłam się ,bo dla mnie to ogromny zaszczyt i wyróżnienie .Musiałam napisać kilka słów na swój temat i oto kilka dni temu ukazała się notka o mnie .Jeżeli macie ochotę zerknąć na moje wypociny to zapraszam serdecznie  http://www.papierowawiklina.pl/index.php/strona-glowna-2/84-ogolna/260-papierowe-plecionki-barbary-bialon#.UMin4XXsu8A.
Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę ,to chyba będzie najlepszy prezent świąteczny,bo wątpię by mój mąż miał aż takiego asa w rękawie(hi,hi). Dłużej już was nie będę zanudzać ,do następnego razu -pozdrawiam:)

7 komentarzy: