Obserwatorzy

piątek, 11 stycznia 2013

Mój pierwszy stojak z kwiatową kulą.

Witajcie :)dziś będzie prezentacja zapowiadanej kuli kwiatowej ,oczywiście na stojaku z kursu naszej niezastąpionej nauczycielki Ani.
Jak to w życiu bywa raz jest z górki ,raz pod górkę,no niestety tym razem miałam pod górę.Pokazując wam kwiatki na tą kulę ,nawet mi przez myśl nie przeszło że będę miała z tym tyle trudności.Ale do rzeczy:
Wykonałam ponad 100 kwiatków,gdy już je kleiłam do kuli ,okazało się że brakuje 6-ciu ,z dorobieniem nie było by problemu ,ale niestety nie miałam już tego koloru(nawet pojechałam do sklepu i też nie było),no to dorobiłam kwiatki w innym kolorze.Jakby tego było mało po naklejeniu stwierdziłam że są luki,co przy różyczkach się nie zdarza ,więc  gdzie nigdzie dodałam listki.Z chęcią dodałabym ich o wiele więcej ,w każdą dziurę ,ale nie mogą zdominować kuli,bo by była listkowa a nie kwiatowa.Zostawmy już tą nieszczęsną kulę przejdźmy do stojaka,tu też potknięcia.Mianowicie ,koła   na środek zrobiłam z za cienkiej tektury i po pomalowaniu się pofalowała,a do tego drucik miałam za cienki i stojak się wyginał. W ostateczności udało mi się to naprawić i po pomalowaniu i polakierowaniu stojak jest sztywny i na tyle trwały by utrzymać ciężką kulę.W końcu udało mi się skończyć.Nie żebym była niezadowolona ,ale do ideału to tej kuli jeszcze brakuje.Z resztą sami za chwilę ocenicie,ja to się cieszę że w trakcie nie walnęłam kuli do pieca hi,hi.Ależ się rozpisałam ,dobra kończę bo muszę skończyć na jutro specjalne zamówienie,które dostałam od.... mojego synka,ale o tym w następnym poście.

Pozdrawiam serdecznie i miłego popołudnia:):)

9 komentarzy:

  1. Basiu stojak i kula są świetne:)W ogóle nie widać, że miałaś z nimi jakikolwiek problem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli przy pracy były problemy i trudności bardziej docenimy efekt końcowy Piękne wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentuje.
    Gratuluję!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba, całość wyszła fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już kiedyś przekonałam się, że kulki to "pułapki", ale warto się pomęczyć. I stojak i kulka wyglądają super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę tylko powiedzieć jedno - PRZEPIĘKNA !! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie Basiu :)) Jest cudowna!!

    OdpowiedzUsuń