Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

Co wy na to?

Wczoraj głowiłam się nad osłoną na butelkę i coś tam zrobiłam.Teraz potrzebuję poznać wasze zdanie ,czy coś takiego może być?Bo jak nie to jeszcze mam czas by nad czymś pomyśleć.Z góry bardzo dziękuję za opinie.

                                                                                                                                                                                       
Myślałam żeby dorobić jeszcze muszkę.











Podobno dziś Dzień Blogera więc:
Wszystkim blogerom i blogerkom życzę powodzenia i satysfakcji z prowadzenia własnych blogów .Miłego dnia:)

8 komentarzy:

  1. nie no świetna jest, gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe inne niż wszystkie orginalne super

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna jest! a muszka dodala by chyba uroku,wtedy bedzie taka meska,swietny pomysl. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna jest! i wydaje mi się, że muszka do tego będzie super pasować :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu "pan Winko" wygląda świetnie, ale mucha nie siada, tzn tu koniecznie powinnaś ją posadzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie potrzebna jest muszka, tylko powstaje pytanie czy ten pan jak obali to winko to nie będzie muszki musiał szukać?hi, hi,
    Swoją drogą bardzo oryginalny pomysł:) pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń