Obserwatorzy

środa, 22 sierpnia 2012

Kosze

Witam wszystkich.
Jak już wcześniej wspomniałam zabrałam się za wyplatanie koszy dla moich pociech.Praca skończona więc pora na prezentację .Dzieciaki zadowolone ,bo przecież każdy sam sobie malował,a jak wyszły?Ocenę pozostawiam już wam



Mój synek Miłosz w trakcie malowania.









Oj czasem trzeba przemyśleć czy daną koncepcję nie urozmaicić.













A to już efekt końcowy.












To kosz mojej córki Wiktorii,niestety nie pozwoliła się sfotografować.Trudno.
Czasem ciężko nadążyć za nastolatką.









   
















Miłego popołudnia wam życzę ,a ja zmykam bo następny projekt już czeka.

7 komentarzy:

  1. Brawa za wyplatanie i za malowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl ze wspolnym malowaniem :) Dzieci mialy radoche,na pewno. Koszyk corki wyglada jak pisanka,fajne pomysly maja :) Swietne kosze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie prace zespołowe :) kosze cudne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały pomysł by sami pomalowali efekt suuuper

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za miłe słowa.Faktycznie radocha była,sami z resztą dobierali sobie kolorki.Chociaż nie wiem czy syn miał większą radochę z malowania czy z mieszania farb hi,hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te koszyczki, niesamowity efekt.
    Dziękuję za odwiedzinki. Naturalnie zostaję na dłużej by móc podglądać Twoje nowe cudeńka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń