Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

Wyróżnienie.

Niby zwykły dzień .Wchodzę ,odwiedzam po kolei co tam nowego macie do pokazania,co ciekawego się u was dzieje i i i.Zaglądam do ewoz ,dostała wyróżnienie,jakże się cieszę bo naprawdę się jej należy.Ona sama wyróżnia 5 osób i zachęca aby odwiedzić ich blogi bo sama jest pod wrażeniem.A że jestem posłuszna to wchodzę po kolei .Na trzecim miejscu Basia to wchodzę i zbieram szczenę z podłogi bo to ja.Zaniemówiłam ,a serce to mało mi nie wyskoczyło.Bardzo ,bardzo dziękuję ,naprawdę się nie spodziewałam,przecież jestem świeżynką w tym temacie a tu taka niespodzianka.
To dla mnie nowość i nie za bardzo wiem co należy zrobić ,ale zauważyłam że każda wyróżniona osoba wyróżnia kolejne.Oczywiście z czystym sumieniem wyróżniłabym wszystkich,bo od każdego czegoś ciekawego się uczę ale tak się chyba nie da.
Mam nadzieję że nie popełnię żadnej gafy wyróżniając te osoby.


1.Małgosia
2.Jola
3.Isskaa




Zachwycam się pracami tych dziewczyn i mam nadzieję ze wam też się spodoba,więc zachęcam do odwiedzenia ich.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Dziekuje bardzo za wyroznienie :)) Jest mi bardzo milo :)) Dziekuje xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie.To dla mnie wielka niespodzianka i wielkie zaskoczenie tym bardziej że to jest po raz pierwszy.Dziękuję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dziękuję :-) To miłe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no kochana,należało Ci się. i wybacz 3 miejsce ale leciałam wg kolejki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i proszę zlikwiduj weryfikację obrazkową...

      Usuń