Obserwatorzy

poniedziałek, 22 października 2012

Sprawdzian.

Witam wszystkich serdecznie a szczególnie nowych obserwatorów.Dziękuje również wszystkim za miłe komentarze.Dzisiejsze do południe postanowiłam wykorzystać na maksa i sprawdzić metodę Ani na malowanie rurek.Przygotowałam folię ,gąbeczkę i pigment ,taki do malowania ścian.A że pogoda dzisiaj u mnie bombowa to wszystko robiłam na dworze.Maluje się szybko i efektownie ,tylko gdy się da za dużo farby a rurka była słabo na końcu sklejona to się może rozkleić .Ale myślę ze po wyschnięciu można spokojnie to naprawić.Poniżej kilka zdjęć rurek w trakcie schnięcia.Naprawdę polecam ten sposób malowania.

Na koniec mojego wpisu chciałam wam pokazać rameczki na zdjęcia ,które wykonała moja siostra Edyta.Zainspirowana moimi tworami postanowiła też spróbować.I tak w sobotę uczył się skręcać rurki a wczoraj robiła ramki.Zdjęcie zrobione w trakcie malowania ,ale nie mogłam dłużej czekać by wam je pokazać.Moim zdaniem wyszły świetnie.Miłego popołudnia życzę.




13 komentarzy:

  1. Witaj!
    Sposób Ani jest bardzo fajny, też już go wypróbowałam;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu,ale beda fajne koszyki kolorowe :)) Swietne :) A rameczki do zdjec bombowe :))

    OdpowiedzUsuń
  3. koszyczki pewnie zrobię ,ale w późniejszym czasie a te rureczki to na dzwonki i choinki bo trzeba już myśleć o świętach ahh..

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorki wyszły :)
    Też kiedyś rurki malowałam pigmentami ale podczas wyplatania ręce miałam w kolorach rurek ;) Może złej jakości były :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też zaczęłam korzystac z tego sposobu :) wszystko robię w domu he he
    rameczki rewelacyjne tylko szkoda że nie ma jakiejś fotki z bliska, chętnie bym im się przypatrzyła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że niedługo możemy się spodziewać pięknych koszyczków :)) Tyle rurek przygotowanych :)) no to już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ewoz jak tylko wyschną to na pewno zrobię zdjęcie z bliska,obiecuje -pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jaka manufaktura :) fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorki zapowiadają coś świetnego :-)
    mówisz,że już pora na dzwonki i choinki?hmm...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rameczki!!! A ja zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten sposób z pigmentem, tylko w moim przypadku się nie sprawdza:( Mam problem z gazetami i muszę rureczki robić również z literkami, a pigment literek nie chce kryć:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramka fantastyczna.Gratulacje dla zdolnej siostry :D

    OdpowiedzUsuń