Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

Wizyta u koleżanki.

Ależ mnie palce bolą.Od wczoraj wieczora tylko skręcałam i skręcałam.Właśnie się z tym uporałam i zapas rureczek mam dość pokaźny,a przydadzą się bo dostałam dwa zamówienia na "Pana Winko".A wracając do tematu,jak wczoraj wspomniałam byłam w odwiedzinach u koleżanki ,która prowadzi kwiaciarnię.Zaproponowała mi bym zrobiła u niej taką małą wystawkę swoich wyplatanek .I wczoraj właśnie zawiozłam pierwszą partię.Zobaczymy co z tego wyniknie ,może dostanę jakieś nowe zamówienia.Pożyjemy zobaczymy.Poniżej kilka zdjęć wykończonych prac.
Miłego oglądania -pozdrawiam:)







3 komentarze:

  1. Piekne prace:))
    Widze choinki kroluja :)) Ja chyba jutro lub w piatek wstawie swoja na bloga,bo tez juz koncze ;-) Strasznie duzo rurek na nia poszlo hihi :))
    Gratuluje mozliwosci wystawienia plecionek,trzymam mocno kciuki za sukces :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe p[race! rower jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace:) Tym razem zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń