Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

Trzech przystojniaków.


Witajcie dziś chciałabym wam przedstawić trzech przystojniaków których właśnie ukończyłam.Sama nie wiem czemu, ale wydaje mi się że pierwowzór wyszedł lepiej.A może jestem zbyt krytyczna wobec siebie?A wy co sądzicie?





I jeszcze miniaturka choinki i mój pierwszy dzwonek,pomalowane kawą , akcenty zrobione czerwonym pigmentem (takim do ścian) i polakierowane.Pomimo polakierowania da się wyczuć zapach kawy.
Miłego oglądania pa.

Ps. Na drugim planie następna tura do skręcania.

11 komentarzy:

  1. Basieńko kochana,jestes chyba zbyt krytyczna dla siebie :)) Wszystko piekne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz tak samo, ja tez w każdej swojej pracy znajduję jakieś "ale":) I ciągle mam przeświadczenie, że wszystkim wychodzi lepiej ode mnie:) Ale co zrobić, taki charakter:) Osłonki są świetne, bardzo oryginalny pomysł:) Choinka i dzwoneczek też prześliczne, no i jeszcze plus za efekt zapachowy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powinnaś mieć sobie nic do zarzucenia, bo każda z tych prac to rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osłonki na butelki są rewelacyjne.
    Jeśli pozwolisz to sobie odgapię, bo w baniaczku bąbelkuje sobie moje pierwsze wino domowej roboty i przyda mu się jakieś wyjątkowe ubranko!
    Pozdrawiam, liwias

    OdpowiedzUsuń
  5. A odgapiaj ile wlezie ,a potem zaproś na lampkę hi,hi.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni a kapelusze extra :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. same śliczności, rewelacyjne wytworki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ubranka jak zwykle genialne, ja tam żadnego "ale" nie widzę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam dzięki za odwiedzinki i podziękowania za wyróżnienie ty również robisz świetne prace.Pozdrowionka i buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Butelki wspaniale się prezentują:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł!! Jak tylko zobaczyłam te ubranka od razu zrobiło mi się weselej :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń